Ateneu

Plataforma de gestió de projectes i inscripcions

Crea la teva estratègia de continguts per a xarxes socials

Descripció

Si disposes d’una empresa és bàsic tenir una estratègia en social mitjana atès que, si no en tens una, pots arribar a crear una imatge negativa entre la teva comunitat de seguidors i els potencials clients.

A continuació, et proporcionem un llistat amb els beneficis que et pot aportar invertir recursos en la teva estratègia de xarxes socials:

  • Milloraràs la imatge i la notorietat de l’empresa
  • Et permetrà treballar el branding de la teva marca i l’engagement amb la teva audiència
  • Podràs augmentar el trànsit web a través de les xarxes socials
  • Les xarxes socials es poden emprar com a eina d’ estudi de mercat
  • Et serveix per millorar la fidelització dels clients
  • Gràcies a les estratègies en xarxes socials podràs augmentar la base de dades de potencials clients a través de la captació de leads

Un altre aspecte rellevant abans de començar la teva estratègia en xarxes socials és saber identificar en quines d’elles es troba el teu buyer persona, a més de saber quins són els teus objectius.

Cartell
Selecciona les sessions on vulguis participar: