Reimpulsa el comerç local. Botigues que enamoren. L'estratègia per afrontar el futur
“BOTIGUES QUE ENAMOREN”
L’ESTRATÈGIA PER AFRONTAR EL FUTUR
- La digitalització és essencial per al retail, però també ho són la innovació ,
imaginació i creativitat.
¿Vols que en parlem?
- Et proposo prendre un cafè i parlar dels nostres clients, les nostres botigues
i de com ens hem d’adaptar als canvis.
De com podem fer que la relació amb el nostre client sigui un amor per tota
la vida!!
Un client enamorat serà el millor ambaixador del nostre comerç.
- Et suggereixo uns cafès:
- ESPRESSO:
Fidelitzar o captar?
Cap a on anem?
Entorn Vuca
- MACCIATTO:
Botiga física o botiga online?
Nou model de botiga
“Retailtainment”
Proposta de valor
- CAPUCCINO:
“Amor a primera vista”
Tips per crear un aparador irresistible
- Trobades de 2h aproximadament, després de dinar, per carregar les piles i
anar a obrir la botiga amb molta energia positiva!!
Confirmació d'inscripció
Reimpulsa el comerç local. Botigues que enamoren. L'estratègia per afrontar el futur
Confirmació d'anul·lació
Reimpulsa el comerç local. Botigues que enamoren. L'estratègia per afrontar el futur
Segur que vols continuar? (si t'ho repenses, i queden places, podràs tornar-t'hi a inscriure)
Reimpulsa el comerç local. Botigues que enamoren. L'estratègia per afrontar el futur
7 de juny de 2023
14:30 - 16:30 H
Lloc
Consell Comarcal Alta Ribagorça
Descripció
“BOTIGUES QUE ENAMOREN”
L’ESTRATÈGIA PER AFRONTAR EL FUTUR
- La digitalització és essencial per al retail, però també ho són la innovació ,
imaginació i creativitat.
¿Vols que en parlem?
- Et proposo prendre un cafè i parlar dels nostres clients, les nostres botigues
i de com ens hem d’adaptar als canvis.
De com podem fer que la relació amb el nostre client sigui un amor per tota
la vida!!
Un client enamorat serà el millor ambaixador del nostre comerç.
- Et suggereixo 2 cafès:
- ESPRESSO:
Fidelitzar o captar?
Cap a on anem?
Entorn Vuca
Botiga física o botiga online?
Nou model de botiga
“Retailtainment”
Proposta de valor
- CAPUCCINO:
“Amor a primera vista”
Tips per crear un aparador irresistible
Tips per enamorar al client dins de la botiga
Brainstorming: A la meva botiga, com ho puc aplicar?
- Jornades dinàmiques i participatives.
- PAPERTERAPIA : Omplirem molts fulls amb idees
- 2 Trobades de 2h aproximadament, després de dinar, per carregar les piles
i anar a obrir la botiga amb molta energia positiva i bones idees!!
Confirmació d'inscripció
Reimpulsa el comerç local. Botigues que enamoren. L'estratègia per afrontar el futur
Confirmació d'anul·lació
Reimpulsa el comerç local. Botigues que enamoren. L'estratègia per afrontar el futur
Segur que vols continuar? (si t'ho repenses, i queden places, podràs tornar-t'hi a inscriure)
Reimpulsa el comerç local. Botigues que enamoren. L'estratègia per afrontar el futur
8 de juny de 2023
14:30 - 16:30 H
Lloc
Consell Comarcal Alta Ribagorça
Descripció
“BOTIGUES QUE ENAMOREN”
L’ESTRATÈGIA PER AFRONTAR EL FUTUR
-
La digitalització és essencial per al retail, però també ho són la
innovació ,
imaginació i creativitat.
¿Vols que en parlem?
-
Et proposo prendre un cafè i parlar dels nostres clients, les nostres
botigues
i de com ens hem d’adaptar als canvis.
De com podem fer que la relació amb el nostre client sigui un amor per tota
la vida!!
Un client enamorat serà el millor ambaixador del nostre comerç.
-
Et suggereixo 2 cafès:
-
ESPRESSO:
Fidelitzar o captar?
Cap a on anem?
Entorn Vuca
Botiga física o botiga online?
Nou model de botiga
“Retailtainment”
Proposta de valor
-
CAPUCCINO:
“Amor a primera vista”
Tips per crear un aparador irresistible
Tips per enamorar al client dins de la botiga
Brainstorming: A la meva botiga, com ho puc aplicar?
-
Jornades dinàmiques i participatives.
-
PAPERTERAPIA : Omplirem molts fulls amb idees
-
2 Trobades de 2h aproximadament,
després de dinar, per carregar les piles
i anar a obrir la botiga amb molta energia positiva i
bones idees!!